Sammanfattning av året - första delen

Datum: 2012-01-02 Tid: 15:07:00
Bilderna är mestadels från våren och i början utav sommaren. Spenderade så mycket tid som möjligt med mina fina vänner & det blev både en och en annan filmkväll, badhäng, biokväll och picknick på skolans tak (busiga som vi är) på vad som måste varit den varmaste dagen på hela våren. Kändes som att man var utomlands i Thailand eller något, så varmt och ljust var det. Sen har vi självklart balen också, där jag bar klänningen som ni ser längst upp till vänster med fin turkos färg och ena axeln bar, och efter det självaste skolavslutningen då vi slutade högstadiet.

Sommarlovet spenderade jag med att läsa med en smoothie i ena handen och en bra bok eller tidning i den andra, träffa vänner, bada och sola & även åka till både London och Spanien inom loppet av en tre veckor. Alldeles i slutet av sommaren åkte jag och ett gäng ner till Göteborg och hade en otroligt regnig men rolig dag på Liseberg.

Tänkte först göra en egen sammanfattning för alla resor eftersom att det inte är en enda bild därifrån i kollaget, men kom sedan på att det kanske bara är upprepning för er? Har ju ändå gjort sammanfattningar av sommaren och resorna och det kanske ändå räcker. Om ni har missat dem eller bara vill kolla in dem igen kan ni kika under kategorierna "Favoriter♥" och "Allt & lite till". Del två kommer inom kort!
Postat av: Florina

allt bra med dig idag? :D

2012-01-04 @ 11:06:25
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback