En tisdag som vilken tisdag som helst

Datum: 2012-02-07 Tid: 18:03:41
Hallå! Kom hem för någon timme sedan, var tvungen att sitta kvar i skolan & skriva på ett samhällspapper till en redovisning imorgon om vår valkampanj för miljöpartiet. Skrev ihop den på någon timme i alla fall, vilket var skönt så man inte behövde komma hem alltför sent.

Gjort i ordning lite mellanmål för att jag var så himla hungrig när jag kom hem. Blev yoghurt (hälften jordgubb - hälften naturell) med hallon & banan som är favoriten och sedan otroligt gott lantbröd på det! Brukar vanligtvis äta mörkt & grovt bröd för att jag tycker att det smakar mycket mer - och faktiskt oftast är godare - än vitt bröd (frallor är dock goda vare sig de är ljusa eller mörka). Men det här gillade jag riktigt mycket, kan i och för sig bero på att det inte riktigt är vitt bröd ändå utan osötade surdegsbröd. Smakar typ nybakat om man rostar det, vilket är det jag brukar göra också.
Vad jag brukar äta till mellanmål (brödet är dock mammas hembakade och inte lantbrödet). Haha, så ja där fick ni ett litet mellanmålstips om ni nu ville ha det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback