Helgen som gått

Datum: 2012-02-12 Tid: 21:06:49
Blev en riktig mysig lördagskväll igår tillsammans med min syster och Emma (min låtsaskusin). Först åt vi en sen lunch/tidig middag, efter det spelade vi spel i flera timmar och till sist blev det två disneyfilmer (Såå himla underbara och roliga. Top-tre favoriterna är trassel, lejonkungen och mulan, men det finns dock en hel del andra disneyfilmer som också är riktigt riktigt bra!) och en massa gott. Var även riktigt trevligt idag när vi skulle fira att Elis hade fyllt år, fick ju träffa flera stycken som jag annars inte hinner träffa så himla mycket, vilket alltid är roligt!

Alldeles strax ska jag försöka ta mig igenom röran som befinner sig i vardagsrummet (håller på att riva ut & renovera garderoberna, så då är det rätt mycket saker som tillfälligt får ställas lite överallt) och bänka mig framför tvn med resten av familjen & kolla på firman. Börjar bli lite smått hungrig också så ska fixa någonting att äta till det tänkte jag. Trevlig kväll!
Postat av: bbaraaelin

sv: ja de har jag, helt okej ! :D

2012-02-12 @ 21:46:35
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback