It's a new day, it's a new life

Datum: 2012-02-05 Tid: 11:33:00
Godmorgon! Jag vet att uppdateringen den senaste veckan inte har varit något att hurra för, livet & saker och ting har helt enkelt kommit emellan. Mitt i vintern också vilket betyder att sjukperioderna avlöser varandra med knappt något mellanrum, så varken energin eller orken har varit på topp senaste veckorna. Roligt i alla fall att rätt många fortsatt att titta in här lite då och då även fastän uppdateringen uteblivit, får bättra mig nu veckan som kommer!

I och med att jag har en jobbig huvudvärk som verkar följa efter mig som en skugga så tänkte jag ta det lugnt idag, se på en film tillsammans med min syster, läsa en bra bok, fortsätta titta lite på resor, börja skriva på mitt argumenterande tal som ska vara klart tills nästa vecka & kanske gå på en promenad om det nu inte är alldeles för kallt (vilket det förmodligen är tyvärr).
Färgstark outfit från ett par veckor sedan. Idag är det dock mjukisbyxor som gäller för min del. Men vi kan ju låtsas att jag har på mig det här, ok?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback