Gårdagens detaljer

Datum: 2012-02-28 Tid: 14:58:36
Slängde ihop det som fanns hemma till en enkel lunch, när man är ensam hemma & alldeles för trött för att fixa någonting annat så blir det lätt så! Sitter nu i alla fall och kollar på alla möjliga New York-guider på nätet och skriver ner bra-att-ha-tips på restauranger, shopping, sevärdigheter, rabatter och annat i mitt anteckningsbok (hur skulle jag klara mig utan den?). Tror att jag redan har hunnit kolla igenom de flesta, haha.

Även om jag ser framemot något otroligt att få åka, så får jag ändå nästan ont i magen varje gång jag tänker på exakt hur mycket resan kommer att kosta, för det är inte precis som att jag är någon slösare, varken av mina egna eller någon annans pengar. Men hjälp vad galet roligt det kommer att bli!♥♥♥
Bortglömd topp i garderoben från Vila som har blivit ny favorit. Älskar att den är lite plisserad & när man kan göra fynd i sin egen garderob! Halsbandet ska egentligen vara silvrigt (men ser lite brunt ut på bilden) och är köpt på Gina för längesedan, ringen är inköpt på en marknad i Spanien och nagellacket är från ELF.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback