Gamla minnen

Datum: 2012-02-14 Tid: 11:09:00
Haha, alltså denna väcker så himla många minnen! Kom in på en mapp med en massa gamla bilder och ett par filmer som vi spelade in när vi var små (bland annat en Lordi-musikvideo- ni vet dem som tävlade för Finland i melodifestivalen och vann för väldigt många år sedan, haha? Min kompis älskade dem ett tag och då gjorde vi en musikvideo med min syster och hennes kompis) & då kom jag och tänka på vår Twilight-trailer som jag, Johanna och två andra kompisar spelade in i sjuan. Kommer ihåg att vi höll på att skriva manus, filma & redigera i flera månader och att vi blev så himla nöjda med resultatet efteråt. Det är ändå sådant som är riktigt roligt att spara och sedan titta på såhär i efterhand (vilket är anledningen till att jag lägger upp den här i bloggen också).

Min engelskalärare Richard har en liten replik i vår trailer också, haha. Han kommer från England och är seriöst den bästa engelskaläraren som jag någonsin haft! Hela min klass längtade efter engelskalektionerna i hela sjuan bara för att han var så himla bra och gjorde alla lektioner roliga. Tyckte att det var riktigt tråkigt sedan när han slutade. Men i alla fall, om ni vill kolla på den kan ni bara spola fram ungefär 40 sekunder för att det är bara lite nyhetsprat i början, som inte är så jätteinteressant.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback