Det var ännu en torsdag det

Datum: 2012-02-09 Tid: 21:47:39
Vaknade upp med otroligt jobbig huvudvärk imorse igen (att den aldrig ska gå över alltså! Har gått flera veckor, men vad-det-nu-är-som-jag-har vill varken bryta ut helt eller försvinna). Kom i alla fall iväg till skolan, men höll på att vända på södra station igen eftersom att jag hade sådan hemsk huvudvärk att jag bokstavligt talat mådde illa. Men bestämde mig för att ändå försöka ta mig igenom skoldagen eftersom jag ändå i princip var framme vid skolan och det skulle ta omkring en timme att ta mig hem igen. Blev lite bättre under dagen i alla fall, vilket var tur!

Har egentligen massor att göra, bland annat matematik och arbeta med mitt argumenterande tal, men orken är verkligen inte på topp de här dagarna (eller veckorna) så skjuter upp det till helgen istället (vilket jag såklart vet att jag kommer att ångra på lördag...) men just nu har jag ärligt talat inte energin till det. Det får helt enkelt räcka med franska läxan och sedan ska jag sova. Haha.
Det är tur att jag i alla fall inte ser lika sjuk ut som jag känner mig vissa stunder.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback