Hello tuesday

Datum: 2012-02-21 Tid: 15:08:00
Idag: tidig morgon, inställda tåg, stress, spanska prov och nästan en timmes väntan i väntrummet på vårdcentralen (får permisser hit och dit. Räknat att bara de senaste månaderna har jag varit fyra gånger på vårdcentralen. Och nästa månad väntar ännu en läkartid. Från att nästan aldrig vara där till att det känns som att man är där för jämnan, haha). Har i alla fall precis kommit hem och är helt slut då jag gick upp klockan tjugo i fem imorse för att plugga. Har inget brådskande tills imorgon så ikväll ska jag ta det lugnt & sedan gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag i alla fall får sju timmars sömn inatt. Avslutar denna dag med mammas nybakta semlor, det är ju trots allt semmeldagen idag (som om någon skulle missa det). Perfekt avslut på en påfrestande dag helt enkelt!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback