Well, you're all I've ever dreamed of. You're stars and nines and threesomes

Datum: 2012-08-06 Tid: 12:15:14
Godmorgon!♥ Är på ett sådant himla bra humör (när man nästan är sådär löjligt glad och inte riktigt finner ord för att beskriva känslorna) idag för min syster har fått jobb och mamma har nästan sagt ja till att jag ska få åka som utbytesstudent till USA nästa år. Det här är framsteg vänner! 
 
Sitter just nu och kollar upp helgjobb här i närheten och ska även börja kolla upp olika stipedium, vad som krävs och lite tips på hur man ska skriva ansökan till dem. Mamma pratade även om att vi ska köpa någon bok där det står mycket av sådant i (och om det inte betyder att hon äntligen är på idén så vet jag inte vad!).
Håller tummarna att det här kommer gå vägen så att jag nästa år kommer befinna mig i det här landet. Lycka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback