The five-year-old engagement

Datum: 2012-08-12 Tid: 19:45:57
Såg en riktigt rolig film häromkvällen som jag måste tipsa om! The five-year-engagement heter den (såg reklam för den redan när jag var i New York). Alltså, jag skrattade och skrattade och skrattade typ. Den var så himla mysig, lättsam, knäpp, härlig, fin och rolig på samma gång.
 
Jag tyckte att rollen som Jason Segel spelade i den här filmen liknade Marshall väldigt mycket (How I met your mother) - och det kan ju inte vara något annat än positivt. Han är ju bara för underbar liksom. I övrigt så var det mycket bra skådespelare och skådespeleri i filmen, vilket bara höjer filmen ytterligare. Älskade miljön i San Fransisco också, även om filmen utspelar sig rätt mycket i Michigan också. I alla fall, om ni är ute efter en lättsam och rolig film att se på en lite småseg men mysig fredag så är den här ett bra val!
 
Orkar ärligt talat inte skriva en summering av handligen, utan är ni intresserade så är google your friend!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback