Stipendiumansökningsprat

Datum: 2012-08-19 Tid: 13:30:00
Godmorgon! Har suttit med stipendiumansökan hela morgonen, kollat alla möjliga olika sidor med tips för hur man ska skriva när man ansöker, vad de tittar på mest, hur man ska sticka ut och argumentera för sig själv. Puh, det är verkligen ansträngande och tidskrävande det här, men tror i alla fall att jag fått till det någolunda bra nu. Jag vet i alla fall att om jag får någon utdelning för det här så kommer det att vara värt det till tusen! 
 
Nu ska jag nog ta en liten paus då det blivit lite för mycket för huvudet och ta en springtur eller PW ute i vad som liknar höstvädret. Ni får ha en fin söndag, mer uppdatering kommer!♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback