Höstpepp

Datum: 2012-08-21 Tid: 11:23:40
Godmorgon! Var lite depp igår och hade ångest inför skolan men idag känner jag bara att det är ingen idé att oroa sig eftersom att dagarna fortsätter ändå och medan vissa saker är lätta här i livet så finns de också de man får kämpa lite extra för. Önskar att jag kunde lyssna på mitt eget råd lite oftare bara och sluta att stressa upp mig, få prestationsångest och bara allmänt lägga krokben för mig själv. Så ja, idag har jag ryckt upp mig och ser fram emot de bra sakerna som hösten för med sig. 
 
♥Hösten är himla fin med löv i alla möjliga olika nyanser.
♥Kommer att bli extra mysigt att kura ihop sig i en filt i soffan med familjen, dricka te och se på någon bra film.
♥Man får en anledning att ta fram de mysiga stickade tröjorna igen. Även om jag föredrar vår och sommarkläder så har höstkläderna en helt annan mys-faktor. Kanske för att hösten ändå är mys-årstiden på året.
♥På sommarlovet så blir datum och veckodagar obetydliga men på hösten så får man tillbaka det samt en av de bästa känslorna i världen: fredagskänslan. Sedan ettan har jag dock haft en slags hat-kärlek till fredagen (för att det är min längsta och mest fullproppade dag i skolan) men det finns inte så mycket som slår den känslan att det äntligen är fredag ändå.
♥En av de bästa sakerna att det blir höst? Jag får äntligen träffa finaste Erika igen! Till hösten kommer hon nämligen hem från sitt landsställe där hon tillbringar hela sommaren. Catch-up-fika så snart som möjligt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback