Hoping for a better life, this time we'll fade out tonight

Datum: 2012-08-09 Tid: 23:41:21
Hade tänkt att dra med pappa och övningsköra tidigare ikväll men eftersom att både han och mamma var ute och arbetade så begav jag mig ut på en springtur istället. Rätt stolt över mig själv att jag var ute från åtta till nio, även om jag inte sprang hela tiden utan istället körde intervaller för att jag inte är så himla vältränad just nu och för att det tydligen ska vara bättre träning också. När jag kom hem väntade duschen och därefter te och nybakat bröd till filmen Young Viktoria. Som ni vet så älskar jag filmer och serien som utspelar sig i gammal tid så kunde bara inte motstå att se den. Missade dock början men den var helt klart godkänd i alla fall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback