Onsdagen den 29e augusti

Datum: 2012-08-29 Tid: 22:18:00
Klockan stod på halv sex imorse så man kan utan att ta i eller överdriva säga att jag är allt är bra trött just nu (nästan till den gräns att jag inte orkar skriva det här). Imorgon börjar jag dock halv tio så då blir det en välbehövlig sovmorgon! Jag har varit på så himla bra humör sedan jag kom hem från skolan idag, kände mig bara allmänt pepp på livet, typ. Jag och Sara var ute och fotade en bra stund idag (tror det blev närmare en och en halv timme), så när jag har lagt in alla och redigerat dem så kommer massa fina bilder komma upp här! 
 
Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng, med ananas och te och bara mysa någon timme framför en film. Bara för att jag kan och är värd det (haha, bara jag som tänker på Loreal's slogan "because I'm worth it" där?) 
 
Har inte ens ork att lägga upp en bild så fixar det imorgon istället! Godnatt på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback