Gårdagen

Datum: 2012-08-14 Tid: 19:12:02
Hann inte skriva någonting igår så det får bli en liten redogörelse för vad jag gjorde idag istället. Jag och ett gäng kompisar cyklade till Lida. Det var tänkt att vi skulle bada, men det blev istället lunch, fotboll och en sväng på mullestigen (haha). Var hemma vid halv sex igen någon gång, åt middag och sedan tog jag och Johanna cyklarna igen för att möta resten vid fotbollsplanen. Sprang omkring som en galning hela kvällen haha (hej dagen-efter-träningsvärk). Mot slutet var jag inte bara helt svettig och hade en miljon myggbett (ja, okej då, typ tio) utan blev även på galet knäppt/roligt humör med min bästa vän. Kommer knappt ihåg senaste gången jag skrattade så mycket och fick ont i käkmusklerna som igår. Haha, men det var en riktigt härliga dag i alla fall!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback