Feber och inställda planer

Datum: 2012-08-16 Tid: 18:23:22
Skulle egentligen varit på väg nu för att äta middag med ett par vänner, men lite oväntat sådär fick jag huvudvärk och feber som då satte stopp för planerna. Tror att det är stress som är framme och spökar igen och framkallar febern (förmodligen ångesten inför att börja tvåan om mindre än en vecka). När jag var liten fram tills för några år sedan så var jag väldigt sällan sjuk, men förstår nu att anledningen till jag blev sjuk så ofta i nian och nu första året på gymnasiet antagligen är för att min kropp inte hanterar stress särskilt väl (och jag blir stressad väldigt lätt och typ heeela tiden, vilket är lite jobbigt som ni säkert förstår).
 
I alla fall, det jag egentligen skulle säga var att jag nu istället får ta en lugn kväll i soffan istället och den där träningen får bli så fort jag känner mig bättre igen. Har lovat mig själv att jag ska bli bättre på en massa saker nu detta år och regelbunden träning är en av dem.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback