Dagens planer

Datum: 2012-08-07 Tid: 15:33:32
Har precis ätit lunch och ska börja packa alldeles strax, lite i sista minuten kanske då jag ska åka om bara en timme. Ska iväg till Ellen med flera andra kompisar och grilla, kanske bada och sedan sova på hennes tak. 
 
Vad tycker ni förresten om den lite uppdaterade designen? Om ni inte ser den så kan jag säga att headern numera är en så kallad slideshow. Jag blev riktigt nöjd i alla fall! Har velat byta rätt länge nu men inte kommit på hur jag skulle ha det istället men sen imorse så fick jag den här idén. Sen har jag lite svårt att välja ut bilder också eftersom att jag inte har en utan flera stycken favoritbilder så då passade det här superbra!
Postat av: Elin

Älskar din nya header Jessica! Haha, du kommer vara den enda jag kan vända mig till om jag vill uppdatera min blogg- så var beredd på en massa frågor;D

2012-08-07 @ 23:59:01
URL: http://lakeoswego.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback