18e augusti 2012

Datum: 2012-08-18 Tid: 15:09:00
Tänkte börja det här inlägget med ett godmorgon men insåg sedan att det är ju inte längre morgon utan i själva verket redan eftermiddag. Hjälp så snurrigt det kan bli när man är på sommarlovstid, haha. Satt igår efter filmen i flera timmar och fixade klart NYC-guiden som jag lovade er för flera månader sedan men även ett par inlägg med höstinspiration i klädväg och även de sista delarna från New York. Så nu blir det lite mer spännande inlägg och inte bara en massa vardagsprat!
 
Annars har jag inte så mycket att säga, utom att jag hade tänkt att gå ut och fota lite outfitbilder, men det går inte just nu för att Sara har jobbat natt så hon ligger fortfarande och sover.
Idag ska jag fortsätta äta på detta (åt mest bara frukt igårkväll)! Och eftersom att det är lördag så kanske jag fixar ihop en fruktsallad och tar lite glass till det också. Mums!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback