Rött är alltid fint till hösten

Datum: 2011-10-10 Tid: 19:44:00
Invigde min nya, fina, übermysiga halsduk idag. Letade efter en röd halsduk redan förra hösten men köpte ingen, därför blev jag extra glad när jag hittade den här. Lika värmande som den är snygg!♥ Dessutom kostade den bara omkring en hundralapp.
Nu blir det först god mat, sedan sista avsnittet av hollywoodfruarna (ja, till slut fastnade till och med jag framför det) och till det hemodlade vindruvor & chokladboll!
Postat av: Halsduk

Hej!



Undrar var du köpt den röda halsduken?

Är på jakt efter en till min mamma i julklapp.

Har letat och letat men hittar inte någon

som är som den du har. Alltså dubbel.



Tacksam för svar

2011-11-26 @ 07:48:43
Postat av: Anonym

Hej

vill också ha en sådan halsduk till min dotter, var har du köpt din????
Önskar svar snarast

Med vänlig hälsning
Karin Danielsson

2013-12-06 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback