Typiska tjejfilmer att se fram emot:

Datum: 2011-10-27 Tid: 21:27:00
Beastly: Har väntat på att denna film ska ha premiär ett halvår känns det som, ända sedan I am number four gick på bio. Även fastän jag inte är så förtjust i typiska barnskådespelare, dvs sådana som spelar in filmer som High school musical osv, så har ändå Zac Efron växt i mina ögon, och likaså Vanessa Hudgens, som verkar spela riktigt bra i denna film.
The vow: Tror att denna har premiär på alla hjärtans dag (rätta mig om jag har fel), alltså 14 februari. Längtar verkligen till att se denna, verkar som en riktig mysig och feel-good romantisk film med en twist. Sedan är en av mina absoulta favoritskådespelare Rachel McAdams med i den och dessutom snygga Channing Tatum, vilket inte gör att jag längtar mindre precis.♥
Breaking Dawn: man har väl tappat lusten lite i och med all det här överdrivna twilight-febern. Men eftersom att jag gillat böckerna från början och ändå väntat till alla filmer haft premiär, så måste man ju även se denna. Tror dock att den sista delen kommer att bli bäst.
Monte Carlo: En typisk tjejfilm skulle jag nog säga, innehållande både komedi och romantik. Lagom härlig och lagom lättsam, vilket för det mesta är ett plus i kanten. Lite rolig blandning av skådespelare också!
Postat av: Jenny - Tjejen du inte får glömma! ♥

naajjs! Breaking Dawn, grym film såklart. Monte Carlo har jag länge velat se men hittar inget bra ställe att ladda ner den på & The Vow tänker jag definitivt se!

lust att följa varandra via Bloglovin'? (:

2011-12-01 @ 19:35:08
URL: http://photochey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback