Most wanted this week

Datum: 2011-11-12 Tid: 11:58:00
Blev medlem på den grymma sidan polyvore igår & det hela slutade med att jag fastnade ett par timmar med att sätta ihop både ett och två kollage. Riktigt roligt faktiskt! Dock blev den här "kopia"-bilden något suddig.

Idag har jag och min syster planerat en shoppingdag i stan & efter det blir det att åka direkt till mormor och morfar för att fika med resten av släkten. Ska bland annat kolla efter stickade tröjor (åh, kärlek alltså!) och en likadan svart, trasparent långkjol som här ovan. Blev helt kär första gången jag såg något liknande, man kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet, och har därför tittat ut en i butik som jag hoppas ska uppfylla alla kraven. Jag håller tummarna.
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-11-12 @ 19:21:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback