Today is just some other day

Datum: 2011-11-16 Tid: 20:59:26
På något sätt har jag lyckats ta mig igenom en tidig morgon efter endast sju timmars sömn, styrketräningspass, studiebesök i en och en halv timme på Stockholms universitet och en hel mattelektion med fruktansvärd huvudvärk. Rätt förvånad med tanke på hur trött jag har varit idag. Studiebesöket var faktiskt riktigt intressant, och hade varit mycket bättre om jag bara inte hade varit så himla hungrig (klockan var ju över fem på kvällen) och dessutom känt att det enda som jag ville göra var att sluta ögonen och vila en liten, liten stund. Men som sagt så klarade jag mig igenom dagen i alla fall, men bara för att mötas av totalt mörker när jag kom hem. Tycker alltid att strömavbrotten lyckas tajma det hela perfekt varenda gång, som när man till exempel som idag egentligen skulle behövt datorn till något viktigt skolarbete.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback