Längtan efter ljusare tider & positiva provresultat

Datum: 2011-11-10 Tid: 19:27:00
Fått reda på ett mycket bra resultat på samhällsprovet  förra veckan & även fått tillbaka spanska provet (ni vet det som jag hade i fyra olika delar) och betyget blev över förväntan. Det går faktiskt väldigt bra med nya betygen & den ökade svårigheten. Det enda som jag egentligen måste kämpa med är matematiken, och där kan jag knappast påstå att matte någonsin har varit mitt bästa ämne. Trots det lyckades jag ändå på något sätt få MVG på nationella proven, snacka om att jag blev förvånad & himla stolt såklart!

Sitter för övrigt och klickar runt på diverse resesidor, thailand har aldrig lockat mer! Det är nu det är som tråkigast, det är bara mörkt, mörkt, mörkt och det hinnar nästan inte ens ljusna på dagarna innan det försvinner och det blir kväll. Dessutom har alla de fina & färgglada löven fallit ner från träden, vilket gör det hela ännu mer dystrare. Mysigt dock att de har satt upp julgranen i parken som jag går förbi påväg till skolan.
Bild från London i somras, när det både var ljust och varmt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback