After you're gone.

Datum: 2011-11-30 Tid: 21:43:00
Usch, fy och blä. Ja, det är väl i princip vilka adjektiv som jag skulle använda för att beskriva denna dag. Det enda positiva med dagen var mina fina vänner i skolan & att jag fick tillbaka mitt Franska-projekt (som jag kämpade med hela lördagen för ett par veckor sedan) och min lärare hade skrivit att det var A-kvalité. I övrigt så var den inte särksilt rolig. Naturkunskapsprovet gick inte alls bra & sedan när jag kom hem klockan sex (har tyvärr börjat bli en vana nu på onsdagar, med alla prov som ligger utanför skoltiden) så var det bara att sätta igång med att göra spanska läxa och engelska presentationen. Imorgon väntar ännu fler roligheter i form av förberedelse av samhällsdebatt också. Guuuuud vad tråkigt mitt liv är denna vecka alltså. Jag vill ha helg.
Avslutar detta inlägg med en fin sommarbild istället för att skriva ner ännu mer av min frustration. Kram!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback