Lycka när den är som bäst

Datum: 2011-11-13 Tid: 11:41:00
För det första, åh, vilken underbart mysig dag jag hade igår. Shoppingturen med min syster blev himla lyckad. Tror jag inte kom ut ur en endaste affär utan en shoppingkasse. Hittade min underbart fina kjol som jag kollat ut i förväg & har bara ett enda ord att beskriva den med: kärlek. Så otroligt fin & prisvärd att det inte är sant. Fick även med mig en massa andra fina saker, en spetstopp som jag bara var tvungen att ha, två råcoola earcufs, mysigaste stickade koftan som till och med var på rea & en del andra saker som jag är minst lika nöjd med. Ni ska få se bilder på allt senare när det är tillräckligt ljust ute för att bilderna ska bli bra. Med andra ord är jag riktigt nöjd, kunde inte ha blivit bättre.

Efter shoppingen blev det mysig lunch på Sandy's med deras currypasta & bröd (det allra mysigaste Sandy's ligger nerför drottninggatan om man går ner vid Weekday och Bikbok) och efter det en halvtimmes tunnelbaneresa till mormor och morfar för att avsluta det hela med kladdkakemuffins och glass.

Nu idag är det bara två saker som gäller, först promenad och sedan plugg, plugg, plugg. Ska läsa klart det sista ur svenska boken och sedan förbereda bokpresentationen tills imorgon och efter det ta tag i de tre andra ämnerna som behövs pluggas. Belöningen ikväll blir det senaste (och sista på ett par månader) secret circel avsnittet. Bra det, kan behöva motivationen.
Bild i repris, men gillar den så mycket så den får vara med i bloggen en extra gång!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback