Extra fin en måndag som denna

Datum: 2011-11-14 Tid: 20:30:57
Kände mig extra fin idag med nytt armband runt handleden, ny earcuf i örat och dessutom nya spetskjol, dagen till ära. Blev mycket nytt, och mycket fint, på en och samma gång. Men så kan det bli ibland.

Känslan när man varit nervös hela morgonen efter den muntliga bokpresentationen och så går det hur bra som helst. Jag trodde att min lärare skulle tycka att det var för mycket fokus på händelser och för lite fokus på olika karaktärer, men hon tyckte tydligen att det var jätte bra. Lättad & glad hela dagen efter det. Känns otroligt skönt att ha redovisningen gjord i början av veckan, skulle annars bara gått och oroat mig hela veckan om jag hade varit en av dem sista.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback