De senaste veckorna har jag varit upptagen med att...

Datum: 2011-11-10 Tid: 18:21:32
...fotat alla fina höstlöv i alla möjliga nyanser av grönt, gult & rött.
...målat mina läppar körsbärsröda på en annars rätt vardagstråkig dag.
...suttit och väntat oändligt många minuter på försenade tåg & bussar.
...blivit smått (läs: mycket) psych-beroende & bara varit tvungen att kolla igenom en hel säsong på ett par dagar.
...plugga samt stressa som en galning. Tror minnsann att jag har hunnit med inte mindre än sex prov på två veckor (och då har jag alltså inte räknat proven de övriga veckorna).
...Få mina allra första A, B & C på mina allra första prov. Är för det mesta nöjd. Att få A på ett naturvetenskapsprov är inte dåligt inte!
...Varit statist i en SVT produktion en sen torsdags eftermiddag.
...Testat på yoga för första gången, och fy fasiken vad vissa delar av det gör ont framför allt handlederna. Kommit fram till att dans & bollsporter förmodligen är mer min grej!
...fått put on hold allt som kan kallas "att ha ett liv".
...fått gulliga meddelanden från fina vänner, vilket får en att lysa upp för att man vet att man har så oerhört fina & underbara människor omkring sig.
...invigt mina nya kilklackar. Lika fina som de är bekväma.
...fått dåligt samvete för att jag i äkta höstanda har suttit och fikat med bullar och te istället för att ut och träna.
Ett urval av bilder från de senaste veckorna, den sista bilden är absoulta favoriten♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback