Dagens planer

Datum: 2011-11-29 Tid: 13:54:28
Hejsan alla fina läsare! Hade en sådan skön dag idag med sovmorgon och endast två lektioner. Lektionerna efter lunch gick alla bort på grund av att lärarna skulle på någon utbildning. Inte mig emot i alla fall att sluta runt 12. Dock ska denna dag (som vanligt) spenderas med att plugga. Har ett naturprov imorgon och matte-inlämning imorgon och dessutom spanska läxa & två muntliga "redovisningar" att förbereda mig inför den här veckan. Det är mycket mycket, mycket hela tiden alltså. Det blir knappast mindre än så i min skola.

I alla fall, tänkte att jag skulle hinna med att röja lite i mitt rum & kolla på ett par avsnitt av What I like about you innan jag sätter igång med plugget.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback