Dagens i en annorlunda tappning

Datum: 2011-11-09 Tid: 22:24:40
♥ Boots-Dinsko / Skinnjacka-Ellos / Väska-H&M / Byxor-Inwear / Halsband-Gina Tricot

Har återigen inte varit på världens bästa humör under dagen, vilket troligen beror på sömnbristen (då jag är extremt känslig för att sova för lite, vilket inte passar sådär jätte bra då sena kvällar fulla av läxor & plugg i kombination med tidiga mornar förekommer rätt ofta). Men eftersom att jag precis har hittat drömklänningen med en grym rygg & världens snyggaste långkjol (för ett riktigt bra pris dessutom!) och att mamma nyss kom med ett par bitar av min favorit mörkchoklad, blev dagen genast bättre. Hade dessutom helt glömt bort att det var Grey's idag, vilket även blev en positiv överraskning!

Nu blir det att stoppa näsan i svenskaboken "En halv gul sol" och läsa de kvarstående 57 sidorna som jag har som mål för dagen innan det är dags att bädda ner sig i sängen och sova. Den ska vara utläst innan veckan är slut och sedan ska presentationen vara på måndag. Bara för att det precis har varit lov betyder det inte att skolarbetet blir mindre.
Postat av: Anna

Tack snälla du :}

2011-11-09 @ 22:32:42
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback