Who says you're not perfect, who says you're not worth it?

Datum: 2011-05-21 Tid: 14:17:00
Inte för att jag brukar gilla sådana här artister, men orden i den här låten är bara så äkta.

Loggade in på facebook och såg att jag hade fyra vänförfrågningar från kossor (haha, Daniel och hans knasiga ideér alltså!). Hade i alla fall en riktigt bra kväll igår, såg att någon frågade vilken film vi skulle se och svaret på det är Pirates of the caribbean 4, mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Tänkte mer eller mindre blockera alla typer av "distraktions" (mycket lyckat när man bara kan ordet på engelska och inte kommer ihåg vad det heter på svenska) eftersom att  jag verkligen måste skriva klart historia uppsatsen den här helgen. Ingen precis ideal sysselsätting att göra när det väl är helg, men efter det är den ju i alla fall äntligen klar!
Har tidsinställt ett par inlägg som ska komma upp i helgen, så helt tomt kommer det inte vara
Postat av: MYMiC

svar: Awesome :D En skön serie att titta på en tråkg eller regning dag, tycker jag ^^

2011-05-21 @ 16:00:39
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Destiny

haha jo det är super med mig stumpan :) vad hittar du på idag ? Selena är sjukt vacker tycker jag! kram

2011-05-21 @ 17:38:33
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

nu är det så att jag tänker köpa en systemkamera och jag undrar ifall du skulle kunna hjälpa mig och skriva ifall du använder nån, vilken du använder och ifall du gillar den & vad du gillar med den och så :) vore grymt!

2011-05-21 @ 20:31:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback