Tio av tio toasters

Datum: 2011-05-31 Tid: 19:38:43
Klockan 19:33 - är tiden då en proppmätt Jessica dunstar ned i sängen efter en lång men himla rolig dag! Hade sista hemkunskapslektionen ever och på grund av detta fick alla baka någonting gott, vilket resulterade i att man satt där och proppade i sig både det ena och det andra (i det här fallet var det: kladdkaka, muffins, chokladbollar & brownies) och sedan när jag kom hem för en liten stund sedan hade mamma gjort kycklingpaj. Så nu känns det lite som att jag inte riktigt vill äta någoting på typ ett år, haha. För övrigt har jag skrattat tills jag fått kramp i magen och till och med efter det idag, spenderade ett par timmar efter skolan med mina kompisar, planerade bland annat inför fredag & lördag (ska bli hur kul som helst!)
Bildkälla. Snygg sommarinspiration, vitt från topp till (nästan)tå med kavaj, bustier & shorts.
Postat av: paulina

tack för insperationen :)

2011-06-01 @ 16:57:54
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback