Lördag 28 Maj

Datum: 2011-05-28 Tid: 18:48:00
Inte min dag idag. Trots det att vi hade hemskt trevligt igårkväll, med små tävlingar som gjorde att vi skrattade tills vi fick ont i magen, filmmys och middag. Till efterrätt blev det en massa olika frukter och glass som man kunde doppa i chokladfontänen (så jäkla gott alltså, typ höjdpunkten på hela kvällen, haha!). Blev dock helt fullproppad efter det. Födelsedagsbarnet blev glad för sina presenter, vilket var bra då det tog ett bra tag för oss att inhandla dem i onsdags.

Men som sagt är jag inte på topp idag, kan vara en kombination av vädret, huvudvärk och stress som spökar. Det har en tendens att få mig nedslagen lite då och då. Var även meningen att jag skulle göra klart en del av plugget (som ska vara klart tills på måndag) men tror att det blir bäst om jag tar ledigt från allt sådant idag och tar det imorgon istället. Over and out.
Postat av: MADDES

Så fin du är. vad händer i morgon?

2011-05-28 @ 20:38:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback