En smärre hårkris

Datum: 2011-05-14 Tid: 17:05:06
Vore det extremt ytligt av mig om jag sa att jag har en smärre hårkris för tillfälle? Gick igenom ett par gamla bilder igen och blicken drogs direkt till mitt hår. Mitt långa, tjocka & lockiga hår har alltid varit en av de saker som jag varit stolt över. Men just nu är det helt platt och i en nyans som man varken kan kalla ljus eller mörk. Mer mellanblond helt enkelt och som jag inte alls trivs i så värst mycket. Saknar mitt 2010 hår (dvs hur mitt hår såg ut för ungefär ett år sedan), när det var ljust och lockigt och precis så som jag nu vill ha det.

I över två månader har jag haft helt platt hår, på grund av någon konstig reaktion mitt hår hade när en kompis skulle locka håret på mig, hade i någon slags mousse (som skulle fungera som värmeskydd mot locktången) och efter att jag tvättade det blev det helt platt och har sedan dess inte återgått till mitt normala igen. Börjar få lite panik nu, tänk om jag aldrig får tillbaka mitt naturligt lockiga hår?
Postat av: Bruno Mars Daily

Intresserad av Bruno Mars? Kolla då in bloggen, här finns ALLT om Bruno Mars! :)



http://brunomarsdaily.blogg.se

2011-05-14 @ 20:01:28
URL: http://brunomarsdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback