I say one thing, you say another. But before we even know it, we have each other

Datum: 2011-05-24 Tid: 20:50:31
Satt från klockan elva i söndags, till klockan elva på kvällen och skrev på historia-uppsatsen. Bara för att sådär runt klockan fem helt ändra mig och byta ämne. Okej, jag erkänner att det inte var särskilt smart att börja på en helt ny uppsats sista dagen, men när man inte särskilt bra källor, inte har den blekaste aning om vad man ska skriva härnäst och dessutom att ämnet är way too hard (kvinnliga rättigheter tillhör nog mer gymnasie-eller högskolenivå, i alla fall om man ser till det avancerade och invecklade språket alla skriver i om detta ämne), så finns det faktiskt inget bättre alternativ. Så det var alltså anledningen till att jag helt bytte spår och skrev om Pear Harbor istället. Och tur att jag redan hade böcker hemlånat om ämnet. Blev en uppsats på nio sidor totalt, vilket tog mig ungefär fem timmar att göra. Förmodligen rekordtid för mig, men det var ett sådant roligt ämne att skriva om att jag aldrig fastnade på vad jag skulle skriva.

Nu blir det Desperate housewifes, följt av Cougar town tillsammans med två nybakta frallor framför tvn♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback