Skinn, virkat & rosa

Datum: 2011-03-22 Tid: 21:22:00
Skinn med dragkedjor, vitt & virkat plus en stor färg klick. Tänk så bra det kan bli!
 
Om du precis som jag lider av inspirationsbrist på outfit-fronten för tillfälletså kan jag tipsa om att du när du har tid kan plocka fram kläder, testa lite olika matchningar & kombinationer tills du kommit fram till några stycken du är nöjd med.

Gjorde själv det idag när jag kom hem eftersom att jag inte haft så mycket inspiration (eller ärligt talat: ork) för att komma på en hejdundrande snygg outfit vilket har resulterat i att det blivit ganska basic de senaste dagarna. Dessutom sparar man ju en massa tid, vilket är ett stort plus i kanten för mig som hellre sover tjugo minuter extra än att stå framför spegeln och sminka mig (& välja ut kläder) i en halv timme på morgonen. Om ni är sugna på att se hela outfiten på bilden, kika in lite senare under veckan!
Trackback