Most wanted from Monki

Datum: 2011-03-17 Tid: 14:29:00

Monki är verkligen dunderbäst på basic plagg till finfina priser. Tror minnsann att jag har fått mig en ny favorit bland affärerna, de har tidigare inte legat så värst långt upp på den listan, men de blir bara bättre och bättre i mina ögon! Kikade in på deras webb och hittade minst ett tjuogtal saker jag inte skulle tacka nej till att låta flytta in i min garderob. Här är ett urval av alla favoriter, mycket spets & stickat mixat med mönster & starka färger. Precis som vårens melodi.

Förresten har lyssnat på låten i inlägget här under för ungefär femte gången nu och ju mer jag lyssnar på den, desto bättre tycker jag att det blir. Och då var den ändå grym första gången jag lyssnade. Kanske inte någon riktig djup låt men mycket bra måste jag säga. Varför kan inte någon sådan här låt vinna melodifestivalen i Sverige? För att texten till Eric Saades låt verkar ju lite som att en femåring skrivit den...

Trackback