Heldag med biologi

Datum: 2011-03-15 Tid: 09:26:56
Lovade ju att visa gårdagens outfit, så här kommer den.
Den rosa spetstoppen kommer ifrån New Yorker, de ljusa slitna jeansshortsen från BikBok, pilotglasögonen & den bruna remväskan från H&M (och för er som undrade när den är köpt i förrförra inlägget, så köpte jag den för inte så länge sedan, så den borde nog finnas kvar i sortimentet!) Skinnjackan med nitar på ena axeln är från Ellos.

Studiedag idag, så ledig hela dagen. Passande i och med att vi har nationella i biologi klockan halv nio imorgon. Så ska alldeles strax möta upp några kompisar för en heldag med biologi! Blir nog lunch och får se om det kanske blir någon tripp till stan efter det, inget är riktigt bestämt ännu. Nu ska jag bara dricka upp min dagliga kopp grönt te (den här gången forest fruit!) för att sedan bege mig till iväg. Och förresten, godmorgon!♥
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv; vsg! :)

min dag har varit jätte bra, självdå? :)

2011-03-15 @ 14:34:56
URL: http://majablidstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback