Dags för en liten sammanfattning av Februari

Datum: 2011-03-02 Tid: 21:59:00
Vinterns kallaste månader är nu över och tror att alla är lika lättade som jag över det. Även om plusgraderna är få ute just nu är det betydligt mycket bättre än de minusgrader som slagit läger här i ett antal veckor. Februari månad har varit full av stress & ångest, både över gymnasieval, nationella prov och läxor. Förutom det och en mer eller mindre ständig förkylning har jag även gått på bio två gånger med olika vänner, shoppat, målat mina naglar i en fin vårig nyans, njutit extra mycket av god mat & det faktum att solen tittat fram vissa dagar. Dessutom har jag längtat galet mycket till våren och converse vänligare väder!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback