Shopping, cykeltur och kvällssol

Datum: 2011-06-26 Tid: 21:28:00
Bästa sysselsättningen på en söndag när vädret visar att det ska bli regn? Shoppa såklart! Drog iväg ett par timmar tillsammans med min syster för att kolla lite i affärer (dock blev det inte som HTC-vädret visade, utan det var för det mesta strålande sol hela dagen. Förvånad? Nej, tyvärr inte, min mobil har rätt ofta fel om vilka dagar det ska vara soligt och vilka dagar det ska regna). Hittade faktiskt en hel del fint som ni ska få se i ett par inlägg framöver. Kom precis hem från en cykeltur med familjen i kvällssolen  i alla fall och ska kolla på en film (kanske blir ett sådant där filmtips-inlägg igen?) innan jag går och lägger mig.
Ja, jag vet att det blir mycket bilder på blommor, men det är ju bara så fint när de blommar för fullt!
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 12:32:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback