Man kan ju undra ifall uppfinnarna var helt seriösa när de uppfann dessa...

Datum: 2011-07-24 Tid: 12:34:00
Rent slumpmässigt råkade jag klicka mig in på Josephine Bornebuschs blogg, men ångrade mig inte för det utan läste ett par sidor. Fick mig ett gott skratt (egentligen plural, men ska man säga goda skratt då eller...?), hon vet verkligen konsten att skriva underhållande om något så simpelt som vardagssaker. Är du ute efter ett par goda skratt kan du klicka in här. Tipstips!

Läste ett av hennes inlägg där hon skrev om ett par mycket användbara uppfinningar, och jag måste hålla med. Varför spara på stålarna när man kan köpa något så genialiskt som dessa under?
Postat av: Anonym

haha fan va är det gör sjukt?:O



sv: åh tack vad glad jag blir :D

2011-07-25 @ 01:01:16
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback