Borta bra men hemma bäst!

Datum: 2011-07-31 Tid: 14:38:51
Godmorgon (eller kanske god förmiddag?). Tänkte bara slänga in ett inlägg och tala om att jag nu är hemma i Sverige igen, några nyanser brunare än tidigare. Har haft det riktigt bra med 30-graders värme, bad, god mat, sena kvällar på balkongen, kvällsdopp i poolen, promenader vid stranden, cykelturer, flera timmars latande i solen och shoppingturer! Har som vanligt många fina bilder att visa er, men tänkte vänta med dem och fixa Londonbilderna först.

Hur som helst, det är härligt att åka utomlands men det är riktigt skönt att komma hem till sin egen säng igen! Planet gick klockan sex igårnatt, vilket gjorde att jag bara fick två timmars sömn den natten. La mig i sängen efter lunch igår och vaknade inte förrän klockan sex på kvällen och trots att jag idag har sovit mer än 11 timmar är jag lika trött som igår. Det är ju det här med att återhämta sig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback