Det var ju det här med att bli nöjd.

Datum: 2011-01-31 Tid: 18:05:00
Och så var det måndag igen. Varför känns det som att helgen går i ultraspeed och under en enda skoldag känns det som om tiden står tid eller i slow motion?

Som vissa av er kanske redan har sett så har jag gjort ytterligare ändringar i designen. Kan liksom inte låta bli att förändra den tills jag är helt nöjd. Ska fortsätta sen när jag har lite tid, är långt ifrån klar och helt nöjd. Det jag gillar mest med den är att den är så ljus, lite positiv glow över det hela. Alla bilder i headern är tagna i Spanien förra året förutom bilden näst längst till vänster. Visst det är mitt i vintern och så har jag en hel drös med vår och sommarbilder uppe i headern, men jag föredrar det mest. Annars är det mörkare och lite tristare bilder. Och varför ta småsmulor när man kan ta en hel bit?

Eftersom jag inte bloggade nu under helgen kommer några inlägg med Ellospaketet som kom i fredags, lördagens shopping och gårdagens tankar och funderingar upp inom kort.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback