A lot like love

Datum: 2011-01-13 Tid: 17:50:23
Lite fler och bättre bilder på vad jag hade på mig i lördags. Älskar verkligen detaljerna som dragkedjerna på skinnbyxorna! (och nej, jag vet inte riktigt varför mitt hår ser mer eller mindre gult ut på bilderna)

Tog en liten sväng förbi centrum efter skolan idag
, tänkte att jag skulle kolla på skor men det var inte så mycket att hänga i julgranen. Med andra ord inget som dög, haha. Så kom hem tomhänt. Men det gör inte så mycket ändå just nu, är fortfarande pank efter senaste shoppingturen (som jag fortfarande inte har visat bilder ifrån?). Ett par fina kilklackar får väntas med att köpas till våren tror jag, det är ändå ingen idé att köpa ett par nu när vädret är en blandning mellan halka, slask och snöfall. Enligt HTC vädret så var det snöfall med -3 grader imorse när jag skulle ta min tunga väska (som typ vägde ett ton) och bootsen och pallra mig iväg till busshållplatsen.

Idag fick skinnisarna åka på (de på bilden) och till det en rödrutig skjorta, för lat för att ta en outfit bild idag tyvärr. Fick hem ännu en massa kataloger angående gymnasievalet i februari, så tänkte att jag skulle ta mig en stund i helgen och läsa igenom dem. För ikväll står svenska-uppgift, SO och att ögna igenom fysiken till provet på måndag, på schemat! Hade hoppats att jag skulle få en liten stund ledigt idag, men det verkar inte riktigt bli så. Är det inte lite konstigt att jag har suttit och pluggat antingen med det ena eller det andra ända sedan i måndags (första dagen tillbaka i skolan). Det får i alla fall bli en tidig sänggång ikväll, speciellt eftersom att jag satt uppe för länge igår kväll, upptagen med att plugga till matteprovet som var daterat till idag.
Postat av: Mai

Lycka till på provet!! vad ska du välja för linje? :D



sv: hehe tack så mycket!! detsamma!

2011-01-14 @ 22:21:18
URL: http://maidinh.blogg.se/
Postat av: Mai

hehe jaa :P

2011-01-14 @ 22:41:50
URL: http://maidinh.blogg.se/
Postat av: Mai

jahaa najs!! jag går på frisörlinjen :P (första år)

2011-01-14 @ 22:59:12
URL: http://maidinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback