Sisådär tre-fyra timmar senare...

Datum: 2011-01-04 Tid: 18:44:00

En riktigt fin bild som jag tog ute på en promenad

Hur mycket saker kan man förvara i små lådor och hyllor egentligen,
är väl frågan som jag ställt mig hela dagen. Nu är mitt rum grundligt städat och rensat, kan lova er att det knappt ens finns ett enda dammkorn kvar. När jag gått igenom hela två stora lådor i min sekretär, så fick de grejer som jag skulle ha kvar plats i en liten träkorg. Haha, här ska minsann inga onödiga saker sparas! Slängde och skänkte bort massvis med saker som jag aldrig använt och inte behöver - till exempel fann jag ungefär en halv miljon pennor i mina lådor. Skojjar inte - glittriga, färgade, små eller stora, långa eller korta - you name it. Blev till slut tre stora påsar som skulle slängas och ytterligare två stycken påsar som skulle skänkas bort. Nu har jag så mycket plats att hälften av alla lådor och utrymmen står tomma, sköönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback