The colour of love

Datum: 2011-01-29 Tid: 11:25:00

Såg den här Kate bosworths outfit på den här bilden och bara smälte lite grann. Ursnygg kombination med röda skinnbyxor, nudefärgad spetströja och en stram hästsvans.

Exakt såhär vill jag gå klädd i vår! Så fort jag kommer till närmsta Bik Bok så ska jag slå till på dessa snygga rödingar! Perfekt att matcha dem med den nya vit/beiga toppen jag köpte häromdagen. Sockersött med en rosett också. Har verkligen utvecklat en förkärlek för färgen rött. Vill ha den på precis allt! Leggings, väska, solglasögon, toppar och ett par röda snyggingar till converse har jag velat ha länge nu. Men senaste i raden av röda önskningar är nu en bikini i den härliga färgen.

Kan inte heller sluta tänka på kombinationen: en snygg röd tröja och skinnbyxor. Hur snyggt skulle inte det vara?
Postat av: SOFIA

Hoppas du har en trevlig Lördag! Gillar du hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång. Annars får jag Önska dig en fin Kväll! KRAM

2011-01-29 @ 18:54:03
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad gör du en sånhär vacker Söndag? :D



Kram

2011-01-30 @ 11:37:03
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback