Ett lite matigt inlägg

Datum: 2011-01-15 Tid: 21:04:23

Skulle laga mat till mig själv idag, och det här blev resultatet. Haha, skojjade till det lite med rubriken också, ett lite matigt inlägg? Ja det man nog säga!

Var hemma och degade hela dagen medans resten av familjen åkte till min kusin som fyllde år idag, det var egentligen meningen att jag också skulle följa med. Men eftersom att jag hade massa läxor som väntade och inte tyckte att stressplugga imorgon var en så bra idé stannade jag hemma. Fixade då denna goda maträtt, snabbt och enkelt (haha, mitt motto när det handlar om matlagning eller?). Behövde inget recpet, bara man vet tider och vilken ungefär värme så fixar det sig. Det är alltså chicken nuggets med nudlar och stekta wokgrönsaker i creme fraiche och kryddor. Liten nice touch och gör maten godare.

Igår hade jag planerat ett träningspass i vårt egan lilla gym här hemma (i källaren), men då kände jag verkligen inte för att träna. Så istället sköt jag upp det tills idag istället. Körde ungefär en timmes intervall träning, varvade med att jogga, gå snabbt och riktigt kuta. Älskar den härliga känslan efteråt! Sedan tar jag för vana att alltid göra lite olika övningar för rumpan, låren, vaderna och magen efter det. Så när man är klar är man helt utpumpad och trött. Precis som det ska vara, för då vet man att man verkligen har tränat. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback