Studiedag

Datum: 2011-02-15 Tid: 11:47:00

Har kommit på att jag har väldigt mycket saker i mitt rum som liknar hjärtan.

Vaknade upp klockan nio idag och hade runt tio timmar. Inte dumt inte med studiedag & sovmorgon mitt i veckan! Men kunde inte sova hur länge som helst, har miljontals saker att göra idag, bland annat plugg. Var ju sjuk nästan hela förra veckan så har en hel del att igen. Men här deppar man inte för det, en dag ledigt har verkligen förmågan att göra mig på ett riktigt bra humör, oavsett om det innebär pluggtid eller inte. Vid tvåtiden tar jag tåget in till stan och möter upp en vän för lite shopping och fika. Ska bli extra kul eftersom att det var så pass länge sedan jag träffade henne, enorm saknad! Men nu väntar duschen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback