When I'm with you, I feel like there's nothing I can't do

Datum: 2011-02-26 Tid: 22:49:00
Kan väl inte riktigt säga något annat än att jag varenda sekund av denna dag önskat att den skulle vara över. Trist att behöva tillbringa lovet såhär, sjuk & förjävlig. Totalt slöseri av tid liksom. Var tvungen att skippa dansen idag och dessutom avboka middags-planderna med vännerna imorgon. Sitter just nu och kollar på Notting Hill, underbar film det där!
Såhär såg det ut förra veckan när jag fick en liten knäpp och bestämde mig för att göra paj efter att jag bläddrat i hemkunskapsboken i jakt efter receptinspiration. Hade inte så värst mycket att  välja på hemma, så fick ta det man hade, men det blev faktiskt riktigt gott ändå!
Postat av: Jill

åh tack snälla rara du :)...Hoppas du får en trevlig kväll!

2011-03-01 @ 22:33:09
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad mumsigt det där ser ut! Ska nog ta och göra paj till lunch nu :)

2011-03-07 @ 14:32:55
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback