Har gått och blivit sjuk. Igen

Datum: 2011-02-25 Tid: 21:08:57
Varenda liten muskel i min kropp värker, har världens huvudvärk någonsin och sedan 38,2 graders feber på det. Konstaterande: har gått och blivit sjuk. Igen. Börjar misstänka att någonting inte står helt rätt till, då detta är tredje gången jag är sjuk på mindre än en månad. Det är i såna här lägen som jag verkligen inte skulle kunna klara mig utan värktabletter.
Ville bara visa er det fina korall-färgade nagellacket som pryder mina naglar as we speak. Dock är det dags att måla på nytt & bilden är dessutom dagen för någon vecka sedan.

Dagens höjdpunkter är ändå att jag trots extremt jobbig huvudvärk och feber lyckades fixa ett MVG på det muntliga nationella vi hade i engelska idag & att jag faktiskt är ledig i lite mer än en vecka nu (hoppas bara att jag inte behöver tillbringa hela sportlovet sjuk). Gick hem tidigare ifrån skolan & sov i fem timmar, det var minst sagt välbehövligt.
Postat av: Sandra

Sv: Tack :)

Usch då, inte alls roligt å vara sjuk. Du får krya på dig igen då haha :)

Tack detsamma!

2011-02-25 @ 22:07:09
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: sabina

Åh tack så mycket. :) Men ska du säga!! supersöt och jätte fint leende :)

Tack, detsamma till dig!

Kram

2011-02-25 @ 22:10:13
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback