Wanted from vivistyle

Datum: 2011-12-17 Tid: 22:06:15
En kuvertväska i någon fin färg och en av väskorna längst ner skulle jag då inte tacka nej till. När min nuvarande väska har gjort sitt så har jag bestämt mig för att köpa en Mulberry look-a-like i modellen Alexa, tycker att den modellen är så jäkla snygg! Vet dock inte vilken färg jag vill ha, tycker att alla är lika fina.

Kommer fömodligen inte hinna uppdatera mer förrän tisdag, har fullt upp med skolarbeten nu in i det sista. Det är prov, inlämningar och presentationer hit och dit, vilket gör mig smått stressad. Men desto skönare kommer det att bli med lov nästa vecka! Nu ska jag strax drar jag mig in mot stan för att möta upp de andra på Wayne's coffee för ett par timmars förberedelse inför svenska presentationen på måndag. Ni får ha det bra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback